woensdag 7 augustus 2013

en de winnaar is ???

hallo lieve lezers

ik was net bezig met de verloting en toen kwam mijn dochter met haar 2 dochters en een vriendin langs om een bakkie koffie te drinken . ik denk weet je wat  ik schakel mijn kleindochter in om me te helpen .
en dat is zo gegaan.
ik zeg tegen haar : lieverd je moet even wat voor me doen als je wilt je mag me helpen met een verloting nou dat vond ze helemaal te gek haha .
ik zei we gaan eerst even een foto van je maken dan kan iedereen zien wie je bent
nou dat vond ze super toen heb ik de papiertjes in een schaaltje gedaan en gezegt dat ze daar 1tje uit mocht pakken maar wel met de ogen dicht


kijk dat koppie  hahaha 
ze vond het heel leuk om te doen en de winnaar is ,,,,,,,,,,,,,

gefeliciteerd hurms zou je je gegeven willen mailen naar  gea-hinnie@hotmail.com
dan komt het brief papier zo gauw mogelijk jou kant op .

bedankt iedereen voor het meedoen en ik ben al weer iets aan het bedenken voor een volgende give away
want wat is er nou leuker om te doen dan iemand blij te maken  ik hou d'r van 

liefs en groetjes gea

6 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat leuk gedaan, met die foto's!
    En dan door zo'n leuke meid mijn naam getrokken, te gek zeg!
    O wat wordt ik verwend, heerlijk!
    Echt super leuk, dank je wel kleine meid dat je zo goed je best gedaan hebt ;)

    Ik ga je zo gelijk even mailen, morgen ben ik een dagje weg, anders duurt het weer een paar dagen.

    Lieve groet,
    Hurms

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een schattige kleindochter. Leuk dat je de foto's en het verhaal van de trekking zo bij elkaar hebt gezet.
    Hurms, van harte gefeliciteerd! Leuk dat je hebt gewonnen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een dotje ;-) goed gedaan hoor! Hurms gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk zo'n "fototrekking" haha. Gefeliciteerd Hurms!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan zo. Gefeliciteerd Hurms.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel voor je lieve reactie over Bowie! Lief!

    BeantwoordenVerwijderen