dinsdag 27 augustus 2013

Nieuwe telefoon

Hallo lieve lezers
Ik heb vandaag mijn abonnement van mijn telefoon verlengd en ik heb daar een mooie telefoon bij uitgezocht zodat ik nu ook mobiel kan bloggen. Ik moet nog wel even uitzoeken hoe het allemaal werkt maar dat gaat vast wel lukken. Vandaag heb ik weer leuke post gehad. De foto,s volgen later.
Met mijn dochter gaat het goed. Ze moet wel elke dag naar het ziekenhuis maar dat is alleen maar beter. Zo word ze goed in de gaten gehouden.

Lieve lezers dit was weer even een kort berichtje van deze kant

Liefs en groetjes gea

P.s ik heb toch foto,s kunnen maken: -)

2 opmerkingen:

  1. Oh jeee, ik wist niet dat het voor jouw was ;-) (bij tante jannie kun je ook je blog doorgeven)
    Hopelijk vind je het leuk. Zou je hem nog willen registreren? Nog dankjewel voor de tip van het postpapier bij de action, daar heb ik al veel plezier mee gehad. Super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke post! Blij dat het goed gaat met je dochter.

    BeantwoordenVerwijderen